Gran Festa de Halloween – Budweisser Live Music Tribute

Dimecres 31 d’octubre tindrem música en directe, regals i una promoció especial de la cervesa Budweisser!

Actuació: The Cotton Roots (blues)

Lloc: The 1916 Irish Pub

Data: 31/10/12

Hora: 23.30h

Més informació:

El concert començarà a les 23.30h al càrrec del grup de blues “The Cotton Roots” que forma part del cicle Budweisser Live Music Tribute. Per fer un tast de la música del grup, escolteu el vídeo següent:

web oficial de Cotton Roots: http://www.thecottonroots.com/

 

The Cotton Roots ja va actuar al 1916 l’any passat.

I quan comença el concert, comença també la nostra festa de Hallowbeer! Per cada consumició superior a 4€ us donem una màscara de regal i un punt. Quan demaneu la segona ronda, podeu bescanviar el vostre punt per un altre regal. Tenim ales de corb, impermeables i gorros.

promo2012

I tot el dia podeu gaudir de la Budweisser per 2.50 €!

Tot això sense moure’t de Cerdanyola! Quina bona manera de començar un cap de setmana llarg, oi?

Us hi esperem amb música, regals, birres i molt bon rotllo!

NB: durant l’actuació de The Cotton Roots els preus s’incrementaran 50 cèntims (excepte la Budweisser).

Quant a arabellabishop

I'm Hungarian but I live in Catalonia. I moved here in 2001, but I haven't got used to it yet (it's harder than I would have ever imagined). I like going to theater very much, reading and visiting places. My dream is to meet Meryl Streep in person,be able to talk to her and a trip to Prince Edward Island and live there for a month (these already became true! :D) I adore Ingrid Bergman immensely. For the way she was, for what she did and for how she lived her life.
Aquesta entrada s'ha publicat en concert, festa i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari